Mittwoch, März 28, 2007

Beitragsflut

In letzter Zeit gab es ja so viele Beiträge wie schon lange nicht mehr. Der tägliche Rhythmus konnte fast immer eingehalten werden. Die Frage die sich nun aber stellt: Bleibt die Qualität genügend bei einem solch grossen Output?

Von meinem Standpunkt aus ist dies nicht immer sonderlich einfach zu beurteilen, denn ich verfasse die Texte und versuche immer das beste rauszuholen. Um allerdings die Qualitätsprüfung wirklich zu überstehen brauche ich Rückmeldungen von euch Leser.
I) Am besten wäre dies per Kommentarfunktion. Einfach unter dem Beitrag auf "0 Kommentare" klicken und das Formular ausfüllen.
II) Natürlich sind auch Mails willkommen: schnax@bluemail.ch
III) Oder als persönliche Mitteilung.

Ich hoffe mit eurer Hilfe den Blog noch interessanter zu gestalten. Bleibt dran und helft mit :)

3 Kommentare:

Anonym hat gesagt…

So, do hätte mer doch scho es komentärli:

Du chönntsch jo zom bispil dini biträg onterteile (farblich??) nach politik, privat, film ond musig. Ond be film- ond musig-bewärtige einzelni bewärtige abgä (dräibuech, film, darsteller, ...??)

Oder was no besser wär: Sennlosi biträg lösche - z.B. "Stopp Offroader" ;))

Bohli hat gesagt…

Beschte Dank för d'Rückmeldig.

Also wäg de Iiteilig:
So Rubrike existiere jo scho (siehe linker Seitenrand), allerdings send si vellecht zu ungenau.

Biiträg wärde ned glöscht, was jo eigentlech sennlos esch. Imene Buech bliibe jo ou alli Siite, ond si verschwende jo nach kurzer Ziit.

Einzebewertige send zom nochdenke. Was meine die andere?

Moe hat gesagt…

I finde Einzelbewertige ned so en sinnvolli Sach, denn durch en strukturierti Bewertig verlürt de Text zum Film bzw. CD a Gwecht. Es esch den sehr hüfig en Fokusierig uf Bewertig wo nach minere Erfahrig z'beobachte esch.
En besseri Idee wär en Funktion - wo Bsuecher vo dim Blog de Film ebefalls chöne bewerte und somit würd en relativ objektivi Meinig über de Film entstah. Mer wär den nöme fokusiert (wie i das Wort liebe) uf dini abstrusie Meinig :-)