Samstag, März 31, 2007

Super....

Da sagt der lieber Korrli ich soll am Samstag ins Büro kommen, da wir so viel zu tun haben.. Und dann erscheine ich pünktlich um 11.00 in diesem Chaos und was dann? Ich beginne die Pläne zu bearbeiten und mache alle Änderungen die ich selber gerade erkenne oder noch weiss. Aber nach einer Stunde ist der Chef immer noch nicht hier.. Will der mich eigentlich veräppeln oder was? >(

Ach ja:
Heute Abend ab 18.00 Uhr im Ochsen Zofingen ist Band X Aargau. Ein Kontest von Jugendbands. Eintritt gratis. Schaut vorbei.

www.oxx.ch

1 Kommentar:

Anonym hat gesagt…

Ja Ja, das isch e guete Tipp gsi mitem Band X Aargau. Hett eifach e chli viel Bierablageflächene und z.T. ou e chli schrägi Bänds gha (the interrupt) D'Krönig vom obe isch de ou no d'Met-rundi gsi mit aschlüssendem bsuech bim bohli.
Und de grilierobe am sunntig isch ou nid usser acht z'loh. söttme wiiterfüehre, die tradition! Wiederemol es wunderbars Weekend gsi.
Cheers